U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Leveringen

Voorraad

Op onze website proberen wij een zo goed mogelijke indicatie te geven van onze vooraden. Hoewel wij dagelijks ons best doen om dit zo indicatief mogelijk te houden, is het echter mogelijk dat deze indicatie afwijkt van de werkelijkheid.

Voor actuele vooraadinformatie neem je best contact op via e-mail: info@kunst-nagels.be

Uw bestelling afhalen
Indien u heeft gekozen om uw bestelling af te komen halen, ontvangt u van ons een schriftelijke of telefonische bevestiging van zodra uw bestelling klaar staat.
Let op: de bestelling kan pas afgehaald worden nadat u via mail of telefoon een bevestiging heeft ontvangen.

Thuisbezorgen
Indien u gekozen heeft om uw bestelling thuis te laten bezrogen, zijn er twee meldingen mogelijk:

1. Gereed voor orderpicking
Uw bestelling zal vandaag verzonden worden aan een van onze transponteurs. Normaal gesproken betekent dat dat u uw pakket de volgende werkdag kunt ontvangen.

2. Gereed voor inplanning
Uw bestelling wordt klaargemaakt om door ons op uw leveringsadres bezorgd te worden. Wij nemen telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak voor levering.

De leveringsprijs hangt af van het aantal af te leggen kilometers.
Neem telefonisch contact met ons op om deze prijs te weten te komen.

1. Levering door TaxiPost
De zending wordt door de Post aan uw deur afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn, dan kunt u dit pakket de eerstvolgende werkdag afhalen in het aangegeven postkantoor.

Bij producten waarvoor u een verwijderingsbijdrage betaalt, mag u uw ouder apparaat retour geven. Dit enkel wanneer het apparaat losgekoppeld op de begane grond bij de voordeur staat op het moment van levering van het nieuwe apparaat.

Schade bij aflevering?

1. Schade bij aangeboden pakket via een van onze transporteurs:
Indien en van onze transporteurs bij u een pakket aanbiedt, tekent u voor het onbeschadigd in ontvangst nemen van uw zending. Let dus op als er deuken in de verpakking zitten. Meestal heeft dit geen enkele consequentie voor het product zelf. Het is echter wel verstandig om dit aan te tekenen op de afleverlijst van en van de transporteur. Mocht u na het openen van het pakket constateren dat het product beschadigd is, dan dient u direct na ontvangst van het pakket telefonisch contact met ons op te nemen. Uiterlijk de volgende werkdag voor 16 uur. Meldingen achteraf kunen door ons niet meer in behandeling genomen worden.

2. Schade bij aangeboden zendingen door onze vervoersdienst
Wij verzoeken u de doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels, om zo beschadigingen aan uw nieuw apparaat of uw eigendommen te voorkomen. Mocht er, ondanks de uiterste zorgvuldigheid die de bezorgmedewerker betracht, tijdens de aflevering toch schade aan uw eigendommen worden veroorzaakt, dan dient hij hiervan een aantekening te maken op de factuur/pakbon en direct een schaderapport op te stellen. Dit rapport wordt door u en de bezorgmedewerker ondertekend. Wij verzoeken u dit tevens schriftelijk aan ons kenbaar te maken.
Wanneer een van de goederen bij aflevering beschadigd blijkt te zijn, nemen wij dit apparaat retour en zal een nieuwe bezorgafspraak met u worden gemaakt. Controleer uw apparaat bij aflevering daarom direct op eventuele schade. Schadeclaims en/of omruiling achteraf kunnen niet in behandeling worden genomen.